Friday, June 12, 2009

Come Back Soon...



Assalammualaikum Warahmatullah Wabarakatuh....

Salam Jihad.. Salam Mujahadah.. Salam Ukhwah...

"Dan kehidupan dunia ini, hanyalah permianan dan senda gurau. Sedangkan negeri akhirat itu, sungguh lebih baik bagi orang2 yang bertakwa. Tidakkah kamu mengerti?." (Surah Al-An'am 6 : 32)

Maha Benar Firman Allah




Jangan terkejut... Jangan pelik...

Bukan blog ni yg under construction.. Tetapi aku yang under construction...Ehe... Aku akan membawa diri untuk beberapa ketika. Menyelesaikan masalah2 dunia buat sementara waktu... (Semoga aku tidak lalai dan leka dengan urusan dunia)...

Doakan aku wahai kawan2...

Semoga aku akan kembali dengan membawa kejayaan...

Doakan aku wahai kawan2...

Semoga aku sabar dan tabah walau apa pun yang melanda diri ku ini.. oh..

Doakan aku wahai kawan2...

Semoga aku istiqomah dijalan tarbiyah ini...

Doakan aku wahai kawan2....




Rabbi yassir wa laa tu'assir, Rabbi tammim bilkhair...



2 comments:

SYUKRI ABDULLAH said...

salam....mari kongsi fikir dan krisauan tentang umat ini di blog ana, http://syukri-abdullah.blogspot.com dan bagila sbarang komen..insyallah

Ibnurashidi said...

Assalamualaikum,

Semoga tuan rumah sihat-sihat selalu dan dipermudahkan urusan oleh ALLAH SWT.

Salam ziarah dan ukhwahfillah. Kalau kelapangan jemput ke blog saya, baca dan bertukar pandangan.. boleh juga bertukar link Insya'Allah.

KLIKKembara Sufi Mencari Aspirasi

Related Posts with Thumbnails