Tuesday, May 20, 2008

akan ku cuba sampaikan....


"Erti hidup pada memberi"

Kata2 yg aku suke sangat. Petikan dari ustaz 'saifulislam.com'....

Ini sajalah yang mampu aku lakukan...walaupun hanya melalui blog. Apa yg aku tahu,akan ku cuba sampaikan. Kerana ilmu itu perlu dikongsi supaya ada org yg akan mengingatkan apabila kita terlupa....Tidak guna kita ada ilmu @ sedikit pengetahuan n than kite smpan. Xmo kongsi, maka kite yg rugi...Ilmu milik ALLAH. So, xde sebab kite nk simpan ilmu tu...

Aku cuba sampaikan dan cuba memberi dengan caraku sendiri. Aku memberi dan sampaikan terutama untuk diriku sendiri, kemudian barulah org lain...

Aku bukanlah sapa2, dan bukanlah apa2. Aku hanya makhluk Tuhan yg kerdil, yg serba kekurangan. Maka, jika terdapat kesilapan, harap ditegur...

No comments:

Related Posts with Thumbnails